من اینجا بس دلم تنگ است ...
و هر سازی که می بینم،
بد اهنگ است...
بیا ره توشه برداریم
و قدم در راه بی بازگشت
بگذاریم
و ببینیم اسمان هر کجا ،
ایا همین رنگ است ؟


ا






برای خرید وارد یه فروشگاه شدم . فروشنده داشت گریه میکرد ..

چیزی که میخواستم نداشت . از فروشگاه خارج شدم و همچنان داشت گریه میکرد ..



نـوشــته شده در: سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | 17:38 | به قلم: سمیه |