من اینجا بس دلم تنگ است ...
و هر سازی که می بینم،
بد اهنگ است...
بیا ره توشه برداریم
و قدم در راه بی بازگشت
بگذاریم
و ببینیم اسمان هر کجا ،
ایا همین رنگ است ؟


ا






درود بر پاول دروف



نـوشــته شده در: پنجشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ | 20:40 | به قلم: سمیه |