من اینجا بس دلم تنگ است ...
و هر سازی که می بینم،
بد اهنگ است...
بیا ره توشه برداریم
و قدم در راه بی بازگشت
بگذاریم
و ببینیم اسمان هر کجا ،
ایا همین رنگ است ؟


ا






انگار تریلی از روم رد شده ...



نـوشــته شده در: دوشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۲ | 18:15 | به قلم: سمیه |