☆ اگر من بخشی از افسانه تو باشم ،تو روزی به من بازخواهی گشت ☆
و هیچ چیزی به من بازنگشت...
میشه اینطوری نتیجه گرفت که هیچ افسانه ای در هیچ جایی ، هیچ مکانی و هیچ زمانی برای من نبوده .
بی افسانه ام ....
میشه ؟
دانای کل