من اینجا بس دلم تنگ است ...
و هر سازی که می بینم،
بد اهنگ است...
بیا ره توشه برداریم
و قدم در راه بی بازگشت
بگذاریم
و ببینیم اسمان هر کجا ،
ایا همین رنگ است ؟


ا






☆ اگر من بخشی از افسانه تو باشم ،تو روزی به من بازخواهی گشت ☆

و هیچ چیزی به من بازنگشت...

میشه اینطوری نتیجه گرفت که هیچ افسانه ای در هیچ جایی ، هیچ مکانی و هیچ زمانی برای من نبوده .

بی افسانه ام ....

میشه ؟

دانای کل



نـوشــته شده در: جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ | 0:9 | به قلم: سمیه |