شما سر پیری معرکه گرفتید ؟
+ من ؟
_ آره. شرکت در آزمون استخدامی
امروز یه آزمون استخدامی برای بانک ملی شرکت کردم مصداق بارز سر پیری معرکه گیری . والا ..
* برای آزمون کم و بیش خونده بودم منتها سطح سوالات علاوه بر سخت بودن غیر استاندارد هم بود .
* تو ردیفی که من نشسته بودم شرکت کننده هاش غایب بودن . تو این آزمون برای اولین بار در طول تمام آزمونهایی که دادم برای اولین بار قبل از اتمام وقت جلسه رو ترک کردم .
* روز پنج شنبه ( یک روز قبل از آزمون ) حدود پانصد سند دندانپزشکی و تصویر برداری رو محاسبه و حواله زده بودم .انروز برای آزمون ترکیبی از گیج و منگی ناشی از خسارت درمان و امور مالی اقتصادی بودم ...
* محل آزمون دانشگاه سابق دوره لیسانسم بود . بدون بازگشت به هیچ خاطره ای از قبل وارد دانشکده ای شدم که حدود ۱۳ سال پیش با هزار امید و آرزو اونجا رو ترک کرده بودم .