من اینجا بس دلم تنگ است ...
و هر سازی که می بینم،
بد اهنگ است...
بیا ره توشه برداریم
و قدم در راه بی بازگشت
بگذاریم
و ببینیم اسمان هر کجا ،
ایا همین رنگ است ؟


ا






شما سر پیری معرکه گرفتید ؟

+ من ؟

_ آره. شرکت در آزمون استخدامی

امروز یه آزمون استخدامی برای بانک ملی شرکت کردم مصداق بارز سر پیری معرکه گیری . والا ..

* برای آزمون کم و بیش خونده بودم منتها سطح سوالات علاوه بر سخت بودن غیر استاندارد هم بود .

* تو ردیفی که من نشسته بودم شرکت کننده هاش غایب بودن . تو این آزمون برای اولین بار در طول تمام آزمون‌هایی که دادم برای اولین بار قبل از اتمام وقت جلسه رو ترک کردم .

* روز پنج شنبه ( یک روز قبل از آزمون ) حدود پانصد سند دندانپزشکی و تصویر برداری رو محاسبه و حواله زده بودم .انروز برای آزمون ترکیبی از گیج و منگی ناشی از خسارت درمان و امور مالی اقتصادی بودم ...

* محل آزمون دانشگاه سابق دوره لیسانسم بود . بدون بازگشت به هیچ خاطره ای از قبل وارد دانشکده ای شدم که حدود ۱۳ سال پیش با هزار امید و آرزو اونجا رو ترک کرده بودم .



نـوشــته شده در: جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ | 22:43 | به قلم: سمیه |